23 września 2012

Mundurki

Rok 2007
Rozważania mojego synka na temat mundurków szkolnych:
Nie będę chodził w tych głupich mundurach !  Nie będę ! I nie założę tej głupiej czapki !
Jakiej czapki ?
No tej głupiej czapki od munduru !
Wyjaśniam synkowi, że mundurki szkolne, to nie to samo co mundury wojskowe i nie będzie musiał nosić czapki.
I tak nie ubiorę tego głupiego mundurka. Nie będę w takim chodził ! Kto wymyślił takie mundurki ?
Minister edukacji.
Jak dorosnę, zostanę prezydentem i zwolnię tego ministra !!!!

16 komentarzy:

  1. Rok 1983. Ja. Do mamy: nie pójdę do liceum, bo tam się nosi te głupie mundurki:)) I co? Nosiłam cztery lata i teraz wspominam to z rozrzewnieniem:))
    pozdrowienia
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój syn poszedł do szkoły, nosił mundurek ... przez rok, bo potem je zlikwidowali ;)

      Usuń
  2. Oj jeszcze trochę i posypią się głowy:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. A u nas w mieście nie ma już mundurków, ale były przez jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas jedne szkoły mają , drugie nie, więc jedno moje dziecko jest mundurkowe, a drugie nie ;)

      Usuń
  4. Ale przynajmniej ma już jasne cele na przyszłość! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, nie wiem czy chciałabym być mamą prezydenta ;D.

      Usuń
  5. ja tez nie lubilam fartuszka, a teraz uwazam, ze to byl siwetny pomysl:-)
    sciskam
    B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swój wspominam z sentymentem - mama robiła mi do niego piękne kołnierzyki na szydełku ;)

      Usuń
  6. Jak już zostanie tym prezydentem, to miałbym jeszcze parę dla niego pomysłów...:)
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę synowi, żeby o Waszmości pamiętał ;)

      Usuń
  7. Nie zapomnę mundurków u mojego dziecka. Pierwsza klasa. Szatnia po lekcji wf. Maluchy sie ubierają. Wszystko fruwa po całej szatni, bo ścisk paskudny. Szatnia ciemna, czasu mało, pani popędza...A co mają do tego mundurki? Otóż po takiej lekcji prawie nikt z pierwszaków nie wracał do domu w swoim mundurku. Oni z trudem rozróżniali swoje bluzki, a co dopiero identyczne mundurki! Następnego dnia rano mamy wymieniały mundurki między sobą...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...