23 lutego 2013

Instrukcja

Kroił się nam wyjazd na ferie. Junior - mój syn jest szczęśliwym posiadaczem futrzastego przyjaciela, zwanego potocznie chomikiem, którym podczas naszej nieobecności ktoś musiał się zaopiekować. W tym roku padło na najstarszą pociechę. Junior, aby być pewnym należytej opieki nad swoim ulubieńcem wystosował następujące pismo do starszej siostry :

Starsza!!! 

Zostawiam Ci ten list, jako instrukcję obsługi do mojego chomika. Wymień mu wodę i piasek za tydzień (czwartek). Jeśli zauważysz, że ma pustą miskę lub jego karma się kończy, napełnij ją karmą (w tym miejscu zostaje bardzo dokładnie wymieniona nazwa karmy i jej producenta, ale ja powstrzymam się od reklamy), nie tą drugą. Jak skończy mu się kolba, to wymień ją - w pudełku z zieloną pokrywką. Dbaj o niego i nie radzę brać Ci go na ręce (jest agresywny - gryzie). 
p.s. Nie obrażę się, że jak wrócę, to on nadal będzie żył.

Oczywiście starsza siostra była również prawie codziennie sprawdzana telefonicznie. Spieszę Was zapewnić, że z zadania wywiązała się śpiewająco i podopieczny przeżył ;).

20 komentarzy:

  1. Nie wiem ile lat ma junior ale bardzo odpowiedzialny z niego chłopiec!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Junior dziękuje za komplement, a jego mama ma nadzieję, że ta odpowiedzialność mu nigdy nie minie ;).

      Usuń
  2. Dobre wychowanie- gdyby to było powszechne, więcej byłoby takich wspaniałych Juniorów.
    ps Branagh- fantastyczny- też tak uważam, ma w sobie to coś ekstra. Nie mogę sobie wyobrazić lepszego Wallandera- Basia B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i dziękuję za określenie Juniora wspaniałym, i za podzielanie moich poglądów co do Wallandera :).

      Usuń
  3. Nie ma jak starsza siostra;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze ;D ja kiedyś zostawiałam podczas urlopu mojego Tośka (królika) koledze i też mu taką instrukcję obsługi zostawiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli, że jesteś tak samo dobrze wychowana, jak mój Junior ;D

      Usuń
  6. Nie ma jak odpowiednia instrukcja! Aż strach się nie wywiązać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No obawiam się, że gdyby Starsza nie wywiązała się z powierzonych jej obowiązków, miałaby wielkie kłopoty ;).

      Usuń
  7. Też lubię małe zwierzątka. Kiedyś pytałam szefa czemu my nie trzymamy takich małych króliczków, chomików, myszek, szczurków, pająków i węży w naszym hotelu. Ja bym mogła się takimi opiekować, ale to za dużo już by było... a szkoda :-) pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że Junior chce trzymać w domu tylko chomika, bo węża jeszcze bym zniosła, ale pająków już nie :).

      Usuń
  8. List należałoby ofoliować, oprawić w ramki i przechować! Cudny :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie instrukcje, laurki i listy pisane i zrobione przez moje dzieci są chowane do skrzyni skarbów :).

      Usuń
  9. Może moi bratankowie też kiedyś tacy będą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będą lubić swoje zwierzątka, to na pewno :).

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...