12 kwietnia 2012

Dzień czekolady

Dzisiaj podobno jest Dzień Czekolady, tak przynajmniej wyczytałam w kalendarzu. Z okazji tego wielkiego święta postanowiłam w dniu dzisiejszym powstrzymać się od konsumpcji jubilatki i przenieść ten piękny zwyczaj na kolejne dni. 
Gdy zaczyna się zima, ja wpadam w nałóg czekoladowy. Nie ma dnia, żebym nie skusiła się na mały, albo trochę większy kawałek tej słodkości - koniecznie mleczny, a najlepiej z całymi orzeszkami. Zimno i brak słońca leczę czekoladą. Z niecierpliwością wypatruję wiosny, bo na takiej diecie waga zaczyna wariować i jakieś dziwne cyferki wyświetla ;). Rozum mówi - "nie jedz, potem będzie trzeba boczki odchudzić", ale co z tego, jak kubki smakowe krzyczą "to takie pyszne, zjedz jeszcze". Gdy przychodzi wiosna i robi się ciepło, czekolada przestaje mi być potrzebna i wychodzę z nałogu. Tylko, że w tym roku wiosna jakoś bardzo opóźnia swoje przyjście. ;)

 

6 komentarzy:

  1. Wczoraj ze względu na dietę odchudzającą miałam w planie zjeść batonik z owocami..103 kcal. OK....ale, jak się przybrałam zjadłam 4 batoniki....taka moja dieta...he, he....to i cała czekolada ma niewiele więcej kcal...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja się zaparłam i czekoladki nie ruszam, twarda sztuka ze mnie ... nadrabiam ciasteczkami i żelkami ;D

      Usuń
  2. Witaj
    Dawno nie pisałam. Mój ostatni wpis na moich zielonych szumiących stronkach nie zdążyłam zapisać i wszystkie słowa uleciały w cyberprzestrzeń, podobnie było z listami, które otrzymałam przed świętami.
    Jestem zmartwiona bo nie pamiętam czy dostałam od Ciebie list na moją skrzynkę. Może napisałaś, a ja o tym nie wiem, bo może jakieś chochliki nasze listy przechwyciły?
    Jeżeli możesz odezwij się znowu do mnie na mój adres mailowy. Przez tą awarię komputera trochę się pogubiłam
    Pozdrawiam dzwiękami budzącej się wiosny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro, że Twoja piękne słowa przepadły. Mam nadzieję, że komputer już działa i od teraz już nic Ci nie będzie ginąć. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Mleczna z całymi orzechami...mlask, też moja ulubiona:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to zakładamy klub miłośników orzechowej czekolady ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...