30 lipca 2012

Pojawiam się

Wczasy, wczasy i po wczasach ...
Wszystko co dobre szybko się kończy ...
Dwa tygodnie przeleciały jak ekspres z Krakowa do Gdańska i oto jestem. 
Niestety na wczasach miałam utrudniony dostęp do internetu, więc na blogu było cicho i spokojnie ... Ale koniec tego dobrego !
Tylko rozpakuję walizy, przyzwyczaję się do niższych temperatur, ogarnę dom po długiej nieobecności, przypomnę sobie, jak się stuka w komputerowe klawisze i znów będę tu rządzić zanudzając Was i całą resztę świata ;).

16 komentarzy:

  1. Witam serdecznie i dziękuję za miłe odwiedziny, te pyszne słodkości to u Kini na blogu : piecuchowo-modelinowo.blogspot.com. Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za namiary i pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Wiadomo, wczasy mijają najszybciej! :) Niestety. Ale ja się cieszę,że już jesteś!I czekam na nowe posty, mnie wcale nie nudzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie przeczytać, że ktoś się cieszy, że już jestem :).

      Usuń
  3. Dla mnie najtrudniejsze są zawsze właśnie powroty z wakacji.
    Chodzę i obijam się jeszcze z tydzień, nie mając siły na nic i powoli przywykając z powrotem do pracy :).
    Tak więc nie przesadzaj i przyzwyczajaj się powoli i ostrożnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby człowiek wraca wypoczęty, a jednak zmęczony ;)

      Usuń
  4. o już wróciłaś ??? szybko przeleciało :D ja niebawem też spadam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wróciłam :). Gdzie spadasz ?

      Usuń
    2. na urlop do Toskanii :D

      Usuń
    3. ale Ci dobrze ... zazdraszczam ;)

      Usuń
    4. ano dobrze tym bardziej, że rok temu już tam byłam ;D

      Usuń
    5. masz miejsce w walizce ? ;)

      Usuń
    6. rok temu miałam w samochodzie bo jechaliśmy swoim ale w tym roku samolotem lecimy to może być z miejscem w walizce gorzej :/

      Usuń
    7. z bagażnika jeszcze jakoś można się wydostać - z ładowni w samolocie już chyba nie bardzo ... i jeszcze te prześwietlenia na lotnisku - rezygnuję, nie lecę ;D

      Usuń
  5. Witamy, witamy i na wyprzedażowe stosiki czekamy :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...